nieuws

Hillstreet Blues aan Bert Both voorbijgegaan?

Archief

In AM nr

3 bespreekt Bert Both in zijn rubriek Communicatie de jongste tv-spot van AXA. Driekwart van het publiek zal de knipoog naar de destijds populaire politieserie Hillstreet Blues meteen doorhebben. Uitgerekend degene die commentaar geeft op de reclame mist die clue. Dan rijst de vraag: “In wat voor wereld leven wij?”. In een wereld waar de opmerking “Be careful out there” in ieder geval op z’n plaats is. Roel van den Wildenberg, Utrecht

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.