nieuws

Het Web centraal op AM Collegiaal Seminar

Archief

Ruim 130 deelnemers hebben afgelopen week tijdens het AM Collegiaal Seminar een kijkje kunnen nemen in de keuken met Internetstrategieën van verzekeraars. De bezoekers kregen onder meer te horen wat consumenten nou eigenlijk precies verwachten van Internet en wat de belangrijkste “do’s en dont’s” zijn bij het maken van een eigen website. De studiedag werd georganiseerd in samenwerking met Marenna van Reijsen en Joost Steins Bisschop van de SPC Group, die in elk nummer van Assurantie Magazine een bespreking van een website voor hun rekening nemen.

De foto hiernaast toont de leden van het panel dat tijdens het seminar discussieerde over de vraag of Internet nou een kans of juist een bedreiging vormt voor het intermediair. Van links naar rechts: Dirk van Kappen, directeur ADN; Boudewijn van Uden, secretaris NBvA; Frank Rademaker, Exellent Adviseurs; Henk Folkers, directeur FRA en dagvoorzitter Joost Steins Bisschop.
Het seminar werd verrassend besloten met een lied van de dagvoorzitter, met als laatste couplet:
“Ik wil als een Zwitserleven
en als ik hang, dan aan een Zilveren Kruis
ik wil Reaal wat Nutsen geven
en mijn pensioen, dat wil ik thuis”.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.