nieuws

Groeiende populariteit voor motortoertochten

Archief

Groeiende populariteit voor motortoertochten

Motortoertochten hebben hier en daar een vaste plaats ingenomen in de relatiemarketing in de vaderlandse verzekeringswereld. Ondernemingen die daar structureel werk van maken zijn in elk geval de Noordhollandsche van 1816, DBV en Dutch Insurance Network (DIN).
DBV en DIN hebben de 2006-editie van de toertocht inmiddels achter de rug, die van de Noordhollandsche – dit jaar in samenwerking met Legal & General – wordt op zaterdag 23 september gehouden.
Wat die laatste tocht betreft: op basis van de voorinschrijvingen is het de verwachting dat meer dan tachtig intermediairs aan deze rit zullen deelnemen. De met de Noordhollandsche samenwerkende tussenpersonen vertrekken vanuit Oudkarspel, het met Legal & General samenwerkende intermediair uit Hilversum. Op een nog ‘geheime’ locatie zullen beide groepen elkaar ontmoeten om daar de lunch te gebruiken en daarna hun tocht te vervolgen. Directieleden van beide verzekeraars hebben recentelijk een proefrit gemaakt (zie foto).
Winnaars bij elkaar
Het idee om gezamenlijk een toertocht te houden ontstond bij de presentatie van het jongste performanceonderzoek van DAK, NBVA en NVA. De Noordhollandsche was door het intermediair verkozen als beste schademaatschappij en Legal & General als beste levensverzekeraar. “Eigenlijk hebben wij door het jaar heen niet veel contact met elkaar. Schade en Leven zijn echt twee werelden. We vonden het echter erg leuk om nu eens samen iets voor het met ons samenwerkende intermediair te organiseren”, aldus Cas Verhage, directielid van de Noordhollandsche.
Intermediairs kunnen zich nog aanmelden via Marlies Wartenbergh bij Legal & General (m.wartenbergh@landg.nl) of bij motortoertocht@nh1816.nl.
CliniClowns
Bij de tweede motortocht voor relaties van DBV verschenen onlangs 34 kloeke tweewielers op het terrein van deze maatschappij in Zeist. Het inschrijfgeld voor deze tocht over de Veluwe kwam volledig ten goede aan CliniClowns. DBV verdubbelde de uiteindelijke opbrengst. CliniClowns kan op een storting van _ 1.780 rekenen.
DIN’s derde
DIN hield op 1 juli voor de derde maal in successie een motortoertocht. Het aantal deelnemers is van 25 in 2004 via 33 in 2005 gestegen naar 50. Zij bereden in totaal 41 motoren.
Klaas Pals van DIN spreekt van een grote verscheidenheid aan deelnemers en die diversiteit is ook terug te vinden in het voertuigenpark. “En wij hebben al drie jaar achtereen heel mooi weer gehad”, blikt hij tevreden terug.
van 1816 en Michel van Dam (commercieel directeur van Legal & General) poseren met hun dierbare tweewielers tijdens een testrit.
bij DBV in Zeist.
linksachteraan de helmentafel.
Joop Renes met de auto naar Beijing
Assurantiebemiddelaar Joop Renes uit Vught vormt samen met Rob Stolzenbach één van de 85 duo’s die deelnemen aan de autorally Amsterdam-Beijing.
Zij rijden in een oranje Kever 1302 uit 1971. De rally begon op 15 juli. De afstand die zij moeten afleggen is 17.500 kilometer. Tijdens de tocht doorkruisen zij veertien landen in 29 dagen. De rally was dagelijks op RTL 7 te volgen omstreeks 20.00 uur. Dit weekeinde is de finish in de Chinese hoofdstad.
als sponsor, zoals blijkt uit deze foto van de rijk geïllustreerde Kever.
ABC prolongeert NaZomerborrel
Na het grote succes van vorig jaar, waarbij meer dan vierhonderd mensen de NaZomerborrel van de Amsterdamsche Beurs Club (ABC) bezochten, is besloten dit initiatief te herhalen.
Dat zal gebeuren op maandag 4 september van 17.00 tot 20.00 uur op het partyschip PureLiner op zijn vaste stek, de Oostelijke Handelskade 1 in Amsterdam (Passengers Terminal Amsterdam). De bijeenkomst is bestemd voor iedereen die werkzaam is in verzekeringsland, dus niet alleen voor mensen in managementfuncties.
Men dient zich wel vooraf aan te melden: info@abcbeursclub.nl.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.