nieuws

Gouden Loeki: dubbelslag Centraal Beheer

Archief

Centraal Beheer Achmea is gisteravond de grote winnaar geworden in de strijd om de Gouden Loeki 2004

Op nummer 1 kozen kijkers naar de rechtstreekse tv-uitzending de commercial ‘Leeuw’ (29,8% van de stemmen) en op 2 kwam ‘Schoonmaaksters’ (26,4%). De kans dat een verzekeringsreclame zou winnen was na de voorronde al bijzonder groot. Uit 36 genomineerde commercials kon men in de afgelopen weken via internet kiezen voor vijf finalisten; van de negen verzekeringsreclames drongen er vier tot de top-vijf door.  Behalve de genoemde spots van Centraal Beheer waren dat ‘Booming Car’ (Delta Lloyd) en ‘Ruud Gullit’ (Fortis). Centraal Beheer won ook in 2001 de Gouden Loeki. Dat was toen met het filmpje ‘Rio’ over twee vrienden die, met vakantietickets op weg naar het vliegveld, een juwelierszaak binnenrijden.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.