nieuws

‘Glashelder’ bekender bij bedrijven dan ‘Apeldoorn’

Archief

“Interpolis. Glashelder” heeft dit jaar op de bedrijvenmarkt “Even Apeldoorn bellen” van Centraal Beheer voorbijgestreefd als meest bekende slagzin. De kreet van de Achmea-dochter werd door 70% (2004: 71%) van de ondervraagde bedrijven herkend, terwijl de Interpolis-slogan 74% (66%) scoorde. Met een bekendheid van 72% doet “Univé, daar plukt u de vruchten van” het eveneens beter dan Centraal Beheer. 

Bij consumenten blijft “Even Apeldoorn bellen” het meest bekend (63%), gevolgd door Univé (62%) en Interpolis (60%). Het onderzoek werd uitgevoerd door bureau Millward Brown. De slagzin “Denk vrij, denk Aegon” werd het minst herkend: door 15% van de bedrijven en 8% van de consumenten.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.