nieuws

Glasgarant start SMS-dienst

Archief

Glasgarant heeft een SMS-service geïntroduceerd, een nieuwe dienst voor verzekerden met (beperkt) casco-dekking.

De werking is eenvoudig: bij autoruitschade kan de verzekerde het woord ‘glas’ naar 3669 SMS-en. Als ook het postcodegebied bekend is waar hij of zij geholpen wil worden, zoekt de Glasgarant SMS-service een aangesloten autoruitherstelbedrijf in de buurt. Dat krijgt vervolgens de opdracht om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de verzekerde en een afspraak te maken voor reparatie of vervanging van de beschadigde ruit. De Glasgarant-verzekeraars beschouwen deze service als een eerste stap naar leveranciersonafhankelijke schadestroomstimulering.
De SMS-dienst zal bekend worden gemaakt bij de verzekerden, onder andere door vermelding op groene kaarten van de betrokken verzekeraars: Aegon, Algemene Zeeuwse, Delta Lloyd, Europeesche, Fortis ASR, Generali, De Goudse, Proteq en Reaal.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.