nieuws

Gezamenlijke campagnes DAS en Lancyr

Archief

Rechtsbijstandverzekeraar DAS en intermediairketen Lancyr hebben twee campagnes ontwikkeld, die beide gericht zijn op consumenten die nog geen rechtsbijstandverzekering hebben

De eerste actie is bedoeld voor Lancyr-klanten, die hun autoverzekering kunnen uitbreiden met een verkeersrechtsbijstanddekking. De tweede actie is gericht op singles in de woningmarkt. Met DAS Bewust kunnen zij “tegen een extra aantrekkelijk tarief” de meest voorkomende juridische risico’s verzekeren. Volgens Lancyr betalen veel singles te veel, omdat verzekeraars uitgaan van huishoudens met een standaardgrootte van 2,3 personen. De DAS Bewust-verzekering met singles-aanpassingen past binnen Lancyrs huidige inboedelcampagne.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.