nieuws

Franse verzekeraars scoren bij publiek ruime voldoende

Archief

Franse verzekeraars staan er bij het publiek lang niet zo slecht voor als in het algemeen wordt gedacht

Uit een onderzoek onder klanten van bedrijven en instellingen uit een zevental bedrijfstakken uit de dienstverlenende sector komen de verzekeraars met een gemiddeld rapportcijfer van 7,11 zelfs als beste uit de bus, vóór de automobielsector (7,06) en de banksector (6,95). De klanten werd gevraagd naar hun oordeel over een zevental aspecten van hun dienstverlening, zoals de klantvriendelijkheid, bereikbaarheid, reactiesnelheid, klachtenbehandeling en inspelen op behoeften van de klant. Vooral de onderlinge verzekeraars droegen in Frankrijk bij aan het positieve rapportcijfer.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.