nieuws

Frans bijstandsplatform voor millenniumprobleem

Archief

Frankrijk verwacht een groot aantal claims als gevolg van de millenniumproblematiek en heeft daarvoor een bijstandsplatform in het leven geroepen. Vanaf 1 juli gaat het platform officieel van start.

Belangrijkste onderdeel van het platform is een callcenter met tien IT-experts om door millenniumproblemen getroffen bedrijven bij te staan. Initiatiefnemer is de Fédération Française des Sociétés d’Assurance (FFSA). De Franse vereniging van verzekeraars leidt tachtig IT-experts op om de krappe personeelsmarkt op automatiseringsgebied het hoofd te kunnen bieden. Tevens heeft de FFSA in verband met te verwachten problemen een aantal advocaten aangetrokken. Een speciale database waarin alle apparaten met een datumaanduiding zijn opgeslagen, inclusief hun gevoeligheid voor millenniumproblemen, is bijna klaar. (Bron: L’Argus, 5 maart 1999)

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.