nieuws

Fortis ASR richt lijfrentepijl op ‘zestigers’

Archief

Met een knipoog naar de jaren zestig wil Fortis ASR de groep vijftigplussers warm maken voor de lijfrenteverzekeringen van de maatschappij. Fortis ASR belooft “love, peace en rendement”.

Met een campagne tot eind dit jaar wil Fortis ASR zijn “sterke positie op de lijfrentemarkt uitbouwen”. Volgens de verzekeraar expireert in de laatste maanden van het jaar 70% van de lijfrentepolissen.
Advertenties en radiocommercials verwijzen naar een speciaal lijfrenteonderdeel op de website van de maatschappij. Leads die zo bij Fortis ASR binnenkomen, worden direct naar tussenpersonen doorgestuurd. Die krijgen naast een actiepakket “een zeer scherp rentetarief” ter beschikking. Consumenten krijgen een Goede Doelen Bon van _ 50.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.