nieuws

Fortis ASR buit populariteit Jos uit

Archief

Consumenten kunnen via internet de nieuwe tv-held Jos Weerd (Fortis ASR) aan een afspraakje helpen

Zij dingen dan mee naar een vierdaagse trip naar Venetië en maken elke dag kans op een neushaartrimmer (daarvan worden er duizend verloot). In een tv-reclame van Fortis ASR zien we vrijgezel Jos uit z’n dak gaan, omdat hij er als Amev-medewerker ineens 752 vrouwelijke collega’s bijkrijgt. Om zijn kansen te vergroten, gaat hij direct zijn neushaartjes knippen. Het spel (op www.fortisasr.nl) kan tot en met 17 december worden gespeeld.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.