nieuws

Fortis ASR actief in Habbo Hotel

Archief

Habbo Hotel (www

habbo.nl). Met de campagne wil Fortis ASR jongeren op ondernemende wijze kennis laten maken met verzekeren en sparen, het merk Fortis ASR en het begrip tussenpersoon. In het hotel gaan jongeren tussen de 10 en 20 jaar met een virtueel poppetje (een Habbo) op avontuur, spelen ze spelletjes en wordt er gepraat met andere Habbo’s. Er zijn maandelijks zo’n 600.000 unieke bezoekers. Er loopt nu ook een heuse tussenpersoon (Fons) rond, aan wie vragen kunnen worden gesteld. Fortis ASR sponsort diverse ontmoetingsruimten.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.