nieuws

For All Finance start ‘guerrillawerving’ bij ABN Amro

Archief

For All Finance is een opvallende personeelswervingscampagne begonnen bij ABN Amro in Amsterdam

Op rijdende billboards, geparkeerd bij de hoofdkantoren, worden marketing- en communicatiemensen persoonlijk aangesproken en geprikkeld om na te denken over hun volgende carrièrestap. ‘Hallo Robin Boon, ga je weer retour naar Fortis?’ is één van de kreten. “In de loop der jaren hebben we een behoorlijke database opgebouwd, waardoor we in staat zijn om mensen op deze persoonlijke manier te benaderen”, aldus Ruud Dekker, die zijn actie omschrijft als een vorm van guerrillawerving. De actie zal de komende maanden worden doorgezet met dezelfde directe toonzetting, maar wisselend van medium en aan te spreken partijen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.