nieuws

Florius zet zich in voor minder uitstoot Co2

Archief

Onder het motto ‘CO2 compenseren, daar moet je geen woorden aan vuil maken, dat moet je gewoon doen’ is hypotheekverstrekker Florius een advertentiecampagne begonnen.

“Sinds afgelopen november compenseert Florius zelf zijn CO2-uitstoot en we vonden dat we daar iets over moesten zeggen”, legt woordvoerster Krakers uit. “Met een intern programma maken we ons personeel ervan bewust. Met deze campagne roepen we iedereen op er iets aan te doen.”
Florius komt op de website ook met concrete initiatieven om “maatschappelijk verantwoorde financiële producten en diensten” te leveren. Zo werkt de afdeling acceptatie van Florius al geruime tijd geheel papierarm. Er wordt daarnaast hard gewerkt aan een verdere digitalisering van het hypotheekproces. Ook nieuwe producten zullen in dit licht ontwikkeld worden. Binnen de organisatie is een groene denktank in het leven geroepen om ideeën en acties uit te werken die bijdragen aan energiebesparing.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.