nieuws

‘Even Apeldoorn bellen’ neemt risico

Archief

De eerstvolgende tv-reclame van Centraal Beheer in de lange reeks ‘Even Apeldoorn bellen’ zou weleens heel wat stof kunnen doen opwaaien.

In de spot komen de thema’s geloof en homosexualiteit aan bod, zo meldt reclamevakblad Adformatie. De nieuwe reclame, die op 24 september op tv komt, heeft intern bij Achmea al tot heel wat discussie geleid. Rob Mol van Centraal Beheer vermoedt dat het filmpje, waarin het draait om Adam en Eva in het paradijs, bij sommige mensen de wenkbrauwen zal doen fronsen. “Maar we hebben pas besloten om hem uit te zenden, nadat alle doelgroepen die in de commercial zitten de film goedgekeurd hebben”, aldus Mol in Adformatie.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.