nieuws

Europeesche voert campagne voor doorlopende reispolis

Archief

Europeesche (ASR) gaat campagne voeren voor haar doorlopende reisverzekering. De verkoopactie in samenwerking met het intermediair loopt van 1 mei tot 1 augustus.

Het intermediair werd verrast met een ludieke mailing, bestaande uit een pizzadoos met als opschrift: ‘Pizza quattro stagioni (= vier seizoenen), dat smaakt naar meer’. In plaats van de normale vier punten heeft de pizza van de Europeesche er vijf. Daarmee wil de maatschappij communiceren dat elke nieuwe klant vijf vakantieseizoenen verzekert tegen de prijs van vier.
De maatschappij wil zo de nieuwe productie van haar doorlopende reispolis stimuleren. De verkoopactie wordt ondersteund op de website (www.europeesche.nl) en op de achterruiten van zes Smarts (Europeesche Maupy’s) die door het land rijden. _

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.