nieuws

Eigen CD voor marketeer Zwolsche Algemeene

Archief

Eigen CD voor marketeer Zwolsche Algemeene

Marketeer Nico Hegt, sinds 1980 werkzaam bij de Zwolsche Algemeene, is in zijn vrije tijd de leider en gitarist van het combo Never Mind. Zijn dochter Liselotte speelt basgitaar in de progressieve powermetalgroep Cirrha Niva. Vader en dochter Hegt hebben samen het project ‘eL&eN-band’ opgezet met als oogmerk een CD te maken. Eind vorig jaar hebben ze vier eigen composities vastgelegd in de Rock Solid-studio in Utrecht en nu is onder de titel ‘Moving Closer’ het zilverkleurige schijfje uitgebracht. Het bevat een bluesy nummer, een rockballad, een Nederlandstalig nummer (‘Het nette meisje van de hoek’) en een echt popnummer ‘First Day In Highschool’. De CD is in eigen beheer door Nico uitgegeven en kan door (oud-)verzekeringscollega’s worden besteld voor de ‘prettige prijs’ van f 15 plus f 3,20 aan verzendkosten. Nico’s telefoonnummer: 030-604.10.14.
Slagzin noopt tot uniek billboard
Bij Sterpolis zijn ze niet vies van grensverleggende reclame-uitingen. Zo maakt de maatschappij promotie voor haar ‘koopsompolis met groeihormonen’. Hoe kun je dat visueel maken?, vroegen ze zich bij reclamebureau Axle af. De oplossing: een billboard dat met de groeikracht van een zonnebloem uit de grond is geschoten. Het unieke Sterpolis-billboard staat aan het Europaplein in Amsterdam, tegenover de ingang van de RAI, en heeft een ongekende hoogte van 7,65 meter. Het blijft er staan tot en met 10 februari.
De naam is…
In de rubriek ‘Leuke namen in verzekeringen’ twee nieuwe signaleringen. Onlangs is te Reeuwijk gevestigd de besloten vennootschap Genie Verzekeringen. Deze hoogdravende naam is te verklaren uit de eerste letters van de achternamen van de drie directeuren: Geerling, Nieuborg en Engelvaart. Omdat NVA-lid Van de Stolpe in Driehuis toch bezig was met een nieuwe juridische structuur, heeft men meteen de naam van de kantoor-BV gewijzigd van Drie Sterren Assurantiën in Vijf Sterren Assurantiën. “Wij mikken op de beste kwaliteit en tegenwoordig wordt dat alom bij campings, hotels etc. uitgedrukt in vijf sterren”, aldus G. van de Stolpe.
Zwitserleven wint 15e Assurantie- Bridgetoernooi
Het team van Zwitserleven heeft op 25 januari gezegevierd in het 15e Assurantie Bridgetoernooi. Op de tweede plaats eindigde de ploeg van Centraal Beheer en derde werd het eerste team van Interpolis, de maatschappij die ditmaal als gastheer fungeerde. In totaal namen er 92 paren deel en daarvan kwam het duo Van Leeuwen/Van Wijk (Delta Lloyd) als beste uit de bus. Op de tweede plaats eindigde Alberts/Stift (Zwitserleven) en het brons was voor het echtpaar Van Gastel (van het gelijknamige assurantiebedrijf). De zestiende editie van het Assurantie Bridgetoernooi wordt begin 1998 gehouden bij Nationale-Nederlanden in Den Haag.
Het team van Zwitserleven heeft zojuist de beker ontvangen uit handen van Interpolis-topman Vullings.
Geintje uithalen?
Hint voor verzekeringsmanagers die een collega op stang willen jagen. 1. Betrek een secretaresse van die collega in het complot. Zij moet namelijk op een gegeven ogenblik ‘toevallig’ even uit het raam kijken. 2. Huur een wijnrood personenbusje (type Mercury Villager) en laat deze met piepende remmen voor de hoofdingang van collega’s bedrijf tot stilstand komen. 3. Schakel een dubbelganger van Pieter Storms met een cameraman in, die bruusk het gebouw binnen stappen.
Oproep
Bent u of kent u een dubbelganger van Pieter Storms, dan kunt u zich aanmelden bij Jus d’Assurance Productions, fax 0172-422.892.
Snel reageren
Eind januari stuurde RVS een mailing naar 40.000 trouwe klanten. De loondienstmaatschappij introduceerde daarmee als eerste ING-label het seniorenprogramma.
Speciaal voor de trouwe klanten bood RVS een uitgebreid pakket services voor comfortabel leven en wonen, zo stond in de brief te lezen. Met behulp van een post scriptum (PS) zorgde B.A. Fros, hoofd marketing & communicatie van RVS, voor de uitsmijter. “U kunt snel gebruik maken van het RVS Service Plus pakket door binnen 14 dagen te reageren.” Een mededeling van het kaliber ‘als het niet regent, is het droog’. Of denkt RVS dat de gemiddelde vijftigplusser wel valt voor deze loze marketingkreet?
Stad Rotterdam sponsort Rijnmond
Neen, natuurlijk ondersteunt de Feyenoord-sponsor niet de collegaconcurrent in de Maasstad. Het zijn Radio Rijnmond en haar beeldbuiszusje TV Rijnmond die financiële hulp krijgen van Stad Rotterdam. TV Rijnmond gaat op 17 februari van start en het dagelijkse sportblok van deze zender wordt geadopteerd door het verzekeringsconcern. Vanaf 1 maart is Stad Rotterdam tevens sponsor van de sportprogramma’s van Radio Rijnmond, die gedurende ten minste veertien uur per week op de kabel en in de ether zijn.
SR-topman Carlo de Swart met links van hem Radio Rijnmond-directeur Haasbroek (overigens ook afkomstig uit een verzekeringsnest) bij de ondertekening van het contract.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.