nieuws

Eén op de drie kent Ditzo

Archief

De nu twee maanden durende reclamecampagne van Ditzo heeft een (geholpen) naamsbekendheid opgeleverd van 35%

Over de productiecijfers wil Fortis alleen zeggen dat die “voor liggen op onze verwachtingen” . De nieuwe autoverzekerden zouden vooral afkomstig zijn van de gevestigde orde onder de direct writers, zoals Centraal Beheer, Ohra en FBTO. “Daar is de campagne ook op gericht”, stelt Fortis-topman Jos Baeten. Komende maand melden ook ING en Allianz (Allsecur) zich op de online markt voor autoverzekeringen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.