nieuws

Dutch Insurance Group groeit 47% in omzet

Archief

Dutch Insurance Group (DIG) heeft in het eerste kwartaal een groei in omzet bereikt van ruim 47% tot e 1,2 (0,8) mln. Vorig jaar nam de omzet van DIG toe met ruim 13% tot e 4,0 (3,4) mln. Het nieuwe bedrijfsonderdeel Technology droeg daaraan in geringe mate bij.

De HypotheekDesk, de hypotheekfaciliteit voor tussenpersonen waarvan inmiddels ook 270 NBVA-kantoren gebruik maken, realiseerde een nieuwe productie van e 181 mln (2001: e 150 mln), een groei van ruim 20%.
Dutch Insurance Network, dat het intermediair ondersteuning biedt op het gebied van marketing, communicatie, educatie en commercie, werd vorig jaar door 500 (426) tussenpersonen ingeschakeld. Dit bedrijfsonderdeel droeg met bijna e 1,5 mln voor 37% bij aan de omzet.
Dutch Insurance Facilities dat verzekeraars, intermediair en uitvaartondernemers tot haar klanten mag rekenen, had een aandeel van 33% in de omzet, onder meer door de ontwikkeling van de Gidi-toolkit.
Het opleidingsinstituut Dutch Insurance College verzorgde ruim vierhonderd opleidingsdagen met veertig verschillende cursussen.
Joep van den Eijkel, de man achter Dutch Insurance Network, inmiddels omgedoopt in Dutch Insurance Group.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.