nieuws

Duitse verzekeraars te positief over eigen e-mailgebruik

Archief

Verzekeraars in Duitsland hebben een te positief beeld van de manier waarop zij e-mail toepassen in de communicatie met hun klanten

Dat blijkt uit een recent onderzoek onder 150 verzekeraars. Weliswaar is de afgelopen jaren zowel het e-mailgebruik als de snelheid en kwaliteit van de respons op online gestelde vragen verbeterd, toch is een en ander nog voor verdere verbetering vatbaar. Zo is bij eenderde van de verzekeraars het e-mailadres niet snel te achterhalen, laat bij twee van de vijf verzekeraars de snelheid van de respons te wensen over en is bij maar liefst tweederde de kwaliteit van de antwoorden op de gestelde vragen niet voldoende.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.