nieuws

Dubbele promotiecampagne no-claimbeschermer Fortis ASR

Archief

Fortis ASR is gestart met een nieuwe consumentencampagne voor de autoverzekering met no-claimbeschermer, met als thema ‘Bang om je no-claim kwijt te raken?’

Gedurende de consumentencampagne, die tot en met 31 december loopt, biedt Fortis ASR de no-claimbeschermer het eerste jaar gratis aan zowel nieuwe als bestaande klanten. Met deze no-claimbeschermer kan maximaal één schade per jaar worden geclaimd, zonder dat daarbij sprake is van een terugval op de bonus-malusladder.
In de tv-commercial speelt een stuntman op humoristische wijze de hoofdrol. Hij attendeert het publiek op het bestaan en het nut van de no-claimbeschermer, die hij zelf ook wel kan gebruiken. Want hij neemt bij zijn stunts geen enkel risico uit angst zijn no-claim te verliezen… Naast de tv-commercial zet Fortis ASR ook tijdschriftadvertenties, radiocommercials en internet in met dezelfde boodschap. Als pay-off is gekozen voor ‘Getting you there’, geheel in lijn met het communicatiebeleid van de rest van het concern. Dat geldt ook voor de bij deze campagne horende brochures en de website, die al zijn omgezet in de nieuwe concernstijl.
Parallel aan de consumentencampagne en ter ondersteuning daarvan houdt Fortis ASR een TomTom-actie voor het intermediair. Voor elke tien afgesloten autoverzekeringen met no-claimbeschermer krijgt het intermediair een TomTom One Benelux. Ook de intermediairactie heeft het gezicht gekregen van de ‘Getting you there’ -belofte.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.