nieuws

Driehonderd keer ‘Beautiful people’

Archief

‘Bij Interpolis denk je aan mensen’

Dat is de slotboodschap van de nieuwe televisiecommercial van de verzekeringstak van het Rabo-concern. Afgelopen maandag is deze voor het eerst uitgezonden. Het zestig seconden durende filmpje zal dit jaar driehonderd keer uitgezonden worden. De spot toont beelden van mensen in verschillende levensfases, ondersteund door het liedje ‘Beautiful people’, dat in 1969 een hit was van Melanie, maar nu wordt gezongen door Mathilde Santing. Het slotbeeld van de commercial (zie foto): Interpolis-medewerkers tegen de achtergrond van het nieuwe hoofdkantoor in Tilburg.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.