nieuws

Drie tv-spots verzekeraars genomineerd voor ‘Gouden Loeki’

Archief

Drie spots, twee van Centraal Beheer Achmea en één van Delta Lloyd, zijn genomineerd voor de Gouden Loeki 2000 een publieksprijs voor de beste televisiecommercial.

De Gouden Loeki wordt op 16 maart voor de zesde keer uitgereikt. Voor de verkiezing zijn dertig commercials genomineerd. Daaronder één van Delta Lloyd: een man in een botsautootje die in een grote Amerikaanse stad Oom Agent op de motor tart door alle verkeersregels aan zijn laars te lappen. De commercial is gemaakt door reclamebureau TBWA/Campaign Company.
van vader en zoon Moszkowicz aangereden door een jongen in de Saab van zijn vader; de stilzwijgende hoofdrol van beide topjuristen spreekt boekdelen. In ‘Chatwakan’, is een echtpaar op rondreis door de Verenigde Staten en fotografeert de geisers van ‘Chatwakan’; boven één echter is de kampeerauto geparkeerd. Beide spots zijn gemaakt door reclamebureau Result/DDB.
De spot met vader en zoon Moskowicz van Centraal Beheer maakt kans op een Loeki.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.