nieuws

D&O ontwikkelt autocampagnepakket

Archief

Bureau D&O heeft een nieuwe lijn posters, kaarten en folders ontwikkeld, waarmee het intermediair zijn toegevoegde waarde op het gebied van autoverzekeringen onder de aandacht van de consument kan brengen

In tegenstelling tot de gangbare (internet)trend zijn autoverzekeringen volgens Bureau D&O wel degelijk een adviesproduct. “Voor een groot aantal tussenpersonen vormen schadeverzekeringen, en in het bijzonder autoverzekeringen, een belangrijke basis voor een gezonde verzekeringsportefeuille. Toch zien veel intermediairs hun rol op het gebied van autoverzekeringen meer en meer onder druk staan.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.