nieuws

Ditzo maakt tamtam met Datzo

Archief

Ditzo, de internetverzekeraar van Fortis, is zijn publiekscampagne begonnen met abri’s van ‘Datzo’

Die naam staat gedrukt in de huisstijl van concurrerende direct-writers als Ohra, Centraal Beheer en FBTO. Op de website Datzo.nl wordt vervolgens een persiflage gemaakt op een verzekeraar (of tussenpersoon) die allerhande overbodige polissen aanbiedt, zoals een slaapkamer-, bananenschil- of eenzaamheidsverzekering. De Datzo-campagne is een opwarmer voor de televisiecampagne die op 12 december van start gaat.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.