nieuws

Dispatch Woon van start

Archief

Begin deze maand is Dispatch Woon gelanceerd, een online systeem waarmee verzekeraars, herstelbedrijven en experts het reparatie- en expertiseproces voor opstal- en inboedelschades kunnen organiseren en volgen

Als eersten handelen Centraal Beheer Achmea, FBTO en Avéro Achmea hun glasschades voortaan via Dispatch Woon af. Dat zijn 50.000 schades op jaarbasis, uitbesteed aan ca. zestig glasbedrijven. Later worden o.m. bouw- en schoonmaakdiensten toegevoegd.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.