nieuws

Directe verkoop RVS bij rechtsbijstandpolis

Archief

RVS heeft naar 200.000 klanten een mailing verstuurd met een aanbieding voor een gezinsrechtsbijstandverzekering.

Volgens Ben Fros, hoofd marketing en communicatie, maakt RVS zeker al een jaar lang gebruik van telemarketing en direct-writing als verkooptechnieken. “Dat is puur bedoeld als centrale ondersteuning van onze adviseurs.”
Bij direct-writingacties beperkt de ING-dochter zich tot ‘recht-toe-recht-aan-producten’, zoals een aansprakelijkheidsverzekering, een inboedelpolis, een spaarverzekering en nu dus een rechtsbijstandpolis.
De 1.100 adviseurs krijgen een deel van de reguliere provisie als één van hun klanten rechtstreeks via de RVS-klantenservice een verzekering afsluit. Voor het rechtsbijstandproduct is dat bijvoorbeeld 20% van het normale provisiebedrag. Vraagt een klant naar aanleiding van een mailing eerst advies aan zijn adviseur alvorens de polis te sluiten, dan geldt de normale provisieregeling.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.