nieuws

Directe verkoop centraal bij Fortis

Archief

Bij het verzekeringsbedrijf van Fortis in ons land moet over vier jaar 25% van de nieuw gesloten verzekeringen afkomstig zijn uit onder meer het eigen loondienstkanaal en het online sluiten op sites van tussenpersonen

In 2005 was het aandeel van die kanalen nog 14%. Nadere plannen voor het realiseren van de omzetgroei worden nog uitgewerkt; wel kunnen op de site van loondienstorganisatie De VerzekeringsUnie al online polissen worden gesloten en ook de Attentiv-kantoren bieden sluitmodules op hun sites. Gezamenlijk moet rechtstreekse verkoop via internet en bankkantoren in 2011 zo’n 35% van de totale nieuwe productie gaan uitmaken.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.