nieuws

DIL-campagne Fortis ASR

Archief

Fortis ASR is een campagne gestart rond de Direct Ingaande Lijfrente (DIL). Onderhandelen over het tarief is mogelijk.

Er wordt onder meer gebruik gemaakt van e-mailmarketing, waarmee consumenten met een expirerende lijfrentepolis worden aangespoord contact op te nemen met hun tussenpersoon.
Voor het intermediair is een advieskaart ontwikkeld. “Mocht de klant de offerte niet scherp genoeg vinden, dan kan in bepaalde gevallen een verzoek gedaan worden aan de Fortis ASR Koopsomdesk. Daar wordt bekeken of er nog ruimte voor verder onderhandelen is.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.