nieuws

Delta Lloyd vernieuwt werkwijze rondom afhandeling van schades

Archief

Delta lloyd heeft de werkwijze rondom schade-expertise vernieuwd met het softwarepakket Denaro van het softwarehuis OSA. Binnen twee maanden moet de implementatie van het nieuwe systeem zijn afgerond.

Voorheen werden de schade-aangiften verwerkt op een mainframe, waarbij ook een deel van de handelingen handmatig werd verricht. In de nieuwe situatie worden alle handmatige handelingen overgenomen door de software.
Delta Lloyd wil met Denaro bereiken dat vergoedingen sneller beschikbaar zijn, onder meer doordat de planning van de bezoeken door de schade-expert automatisch verloopt, evenals de briefwisseling met verzekerden over status en afspraken.
Binnen enkele maanden moeten er minder fouten worden gemaakt in invoer en afhandeling van schades en dienen er tijdbesparingen te worden gerealiseerd bij de schade-inspecteurs, die meer opdrachten kunnen afhandelen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.