nieuws

Delta Lloyd richt E-support team op

Archief

Delta Lloyd heeft een E-support team opgericht dat assurantieadviseurs vertrouwd moet maken met de online producten en diensten van de verzekeraar. Het team komt op aanvraag langs of neemt zelf het initiatief om de adviseurs te ondersteunen. Het gaat om adviezen, presentaties of trainingen op de werkplek voor alle e-businessoplossingen van Delta Lloyd.

Het team is het resultaat van een proefproject met studenten die klanten bezochten om hen te helpen met het online werken en zakendoen. “Dat project is succesvol gebleken en heeft bijgedragen aan het verhogen van het aantal online transacties en een betere waardering en performance van e-businessactiviteiten”, aldus Delta Lloyd. Het team gaat vanaf augustus op pad.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.