nieuws

Delta Lloyd pikt ANW-graantje mee

Archief

Naar aanleiding van de ANW-campagne van de gezamenlijke levensverzekeraars hebben 2.000 particulieren om nadere informatie gevraagd. Het intermediair vroeg tot nu toe ruim 420.000 brochures op.

Gelijktijdig met de paginagrote advertentie ‘Hoe overleven de nabestaanden?’ op 27 december in alle landelijke en regionale dagbladen, plaatste Delta Lloyd een paginagrote inhaak-advertentie. Die toonde een aantal kuikens rond een berg zwart zaad, met als onderschrift ‘Met een Delta Lloyd-verzekering zitten nabestaanden niet op zwart zaad’.
Naar aanleiding van die advertentie meldden zich bij Delta Lloyd ruim vierhonderd particulieren en een honderdtal ondernemingen rechtstreeks met een vraag om aanvullende informatie. De maatschappij is met die score uiterst tevreden. Verwijzend naar de campagne stelt marketingmanager Leven, Onno Verstegen: “We hebben een leuk graantje meegepikt.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.