nieuws

Delta Lloyd Nuts Ohra sponsor van Cashcow

Archief

Het verzekeringsconcern Delta Lloyd Nuts Ohra is één van de grotere sponsors van de nieuwe financiële site Cashcow, een initiatief van de Da Vinci Groep.

“Wij sponsoren twee secties. Ohra sponsort het onderdeel ‘Beleggingen’ en Delta Lloyd sponsort ‘Pensioenen’. Wij willen met Cashcow kennis en ervaring met e-business opdoen en ‘erbij’ zijn. Verder willen we ook leads genereren voor Ohra”, aldus woordvoerder Hans Koeleman van Delta Lloyd.
Delta Lloyd Nuts Ohra zou enkele miljoenen bijdragen aan het Cashcow-concept. “Wij dragen substantieel bij de komende jaren.” Andere sponsors op de site zijn FBTO en de Euro Leenlijn.
Al in oktober vorig jaar schreef AssurantieMagazine over deze nieuwe financiële website (zie AM 2000, nr.19, pag. 5 ), die toentertijd de ambitie had “kwalitatieve financiële informatie voor een breed publiek op een leuke manier te brengen”.
Die ambitie hebben ze nog steeds. “Op een zoveelste financiële website zit niemand te wachten. Cashcow vult een leemte op en onderscheidt zich door onafhankelijkheid en een brede benadering. De meeste Nederlanders willen graag eerst zelf informatie verzamelen om zich te oriënteren op de mogelijkheden. De insteek is oriënterend en voor wie de diepte wil ingaan, zijn er productoverzichten en doorverwijzingen”, aldus Cashcow-directeur Jaco Zijlstra.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.