nieuws

Delta Lloyd mikt op 10% Duitse watersportmarkt

Archief

Delta Lloyd heeft speciaal voor de Duitse markt een nieuwe pleziervaartuigverzekering ontwikkeld, die tijdens de 38e Boot Düsseldorf is geïntroduceerd

Voor de verkoop van deze watersportpolis worden drie assurantieadviseurs ingeschakeld: DNA Adviesgroep, Assurantiekantoor Ton Hageman en Assurantie- en Adviesbureau de Koeweide. Zij gaan zich via campagnes, advertenties en subagenten actief op de Duitse markt begeven om de positie van Delta Lloyd als watersportverzekeraar te versterken. Gemikt wordt op een marktaandeel dat ligt tussen de 5 en10%.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.