nieuws

Delta Lloyd draagt ‘Groep’ uit

Archief

Delta Lloyd Groep laat het komende jaar op diverse plaatsen en in verschillende vormen weten dat de groep meer is dan alleen Delta Lloyd. In de reclames zal er op worden gewezen dat behalve de gelijknamige intermediairverzekeraar ook financiële producten op de markt worden gebracht via het bankkanaal (ABN Amro Verzekeringen) en rechtstreeks naar de consument (Ohra).

Delta Lloyd Groep wil haar reputatie als “integere en betrouwbare financiële dienstverlener” verder versterken. Vandaag is de aftrap gegeven van de uitingen in dagbladen, opinie- en vaktijdschriften. In 2006 worden naast gedrukte media ook internet en radio als communicatiemiddel ingezet.   

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.