nieuws

‘Delta Lloyd, de betere belegger’

Archief

Delta Lloyd is deze week een nieuwe reclamecampagne gestart op de radio

Via de diverse zenders zijn in de komende maanden vijf commercials te horen die tot doel hebben de merkbekendheid van de maatschappij te vergroten en tevens duidelijk te maken dat Delta Lloyd niet alleen een goede verzekeraar is, maar ook een goed belegger. In de radiospots gaat het telkens om een mini-hoorspel waarin uiteenlopende types op humoristische wijze de aandacht vestigen op Delta Lloyd en vervolgens met een serieuze ondertoon verwijzen naar het intermediair. In de eerste twee commercials komen Rotterdammers aan het woord die – met het oog op RoZeker, de levensverzekeraar van Robeco – laten weten, dat voor koopsommen “niet elke aanbieder serieus moet worden genomen en men beter af is met een tussenpersoon”. De spot eindigt, afhankelijk van het thema, met de slogan: ‘Delta Lloyd, zekerheid altijd’ of ‘Delta Lloyd, de verzekeraar die beter belegt’.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.