nieuws

De Pensioendesk wil naam maken

Archief

De franchise-organisatie ‘de Pensioendesk’ wil de bekendheid van het merk verhogen bij een breder publiek, met behulp van een ruim f 1 miljoen kostende reclamecampagne.

De Pensioendesk bestaat op franchisebasis uit een landelijk netwerk van zestig onafhankelijke pensioenadviseurs. Dit zijn veelal assurantiekantoren die ook over een pensioenbureau willen beschikken en daarvoor de naam ‘de Pensioendesk’ gebruiken. In elk door de Pensioendesk gedefinieerd werkgebied bevindt zich één bureau. De werkgebieden concentreren zich rond één sociaal-economische hoofdplaats, met zo’n 200.000 inwoners.
De campagne benadrukt visueel het dagelijkse leven van de consument. Hij kan zich daarin bezighouden met de dingen die hem boeien, “en ondertussen… zorgen wij voor een goed salaris later.” De Pensioendesk wil hiermee benadrukken dat het begrip pensioen deel uitmaakt van het leven van nu.
Doel van de campagne is het verhogen van de merkbekendheid. De consument kan reageren via een gratis 06-nummer. Het bij de Pensioendesk aangesloten pensioenbureau bij hem in de buurt neemt vervolgens contact op.
Oranje, een dankbare reclamekleur, zeker nu.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.