nieuws

De Hypotheker Associatie zet beleidsafdeling op poten

Archief

De Hypothekers Associatie heeft de afdeling Strategie en Beleid in het leven geroepen om meer in te kunnen spelen op nieuwe ontwikkelen op het gebied van informatietechnologie en consumentengedrag.

Tom Selij, tot voor kort marketingmanager van de franchise-organisatie, heeft de leiding over de kersverse afdeling.
Als eerste project staat de ontwikkeling van een nieuw relatiebeheersysteem op de agenda. “Voor hypotheken bestond al een dergelijk programma, maar niet voor onze nieuwe dienstverlening ‘de financiële coach'”, legt marketingmanager Kees van de Kerk, opvolger van Selij, uit. “Het nieuwe systeem moet meer werk uit handen nemen van onze franchisenemers. Dan moet je denken aan meer standaardbrieven en automatische herinneringen voor de geldverstrekker, bijvoorbeeld als een polis na twee weken nog niet binnen is, noem maar op.”
Tweede project waar de afdeling zich mee gaat bezighouden betreft de Internet-strategie. “Onze site is onlangs wel vernieuwd, maar we kunnen uiteraard veel verder gaan dan alleen de mogelijkheid bieden om je maandlasten uit te rekenen. Bijvoorbeeld online een afspraak maken, of al wat richting advies gaan. Ideeën zat”, aldus Van de Kerk. De vernieuwde site is te zien op www.dehypotheker.nl.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.