nieuws

De Goudse biedt verzekerden ‘butler’ aan

Archief

Verzekerden van De Goudse kunnen sinds vorige week gebruik maken van een nieuwe service genaamd James. De Goudse werkt hiervoor onder meer samen met expertisebureau CED Nomex.

De dienst bestaat uit woon- en gemaksdiensten, kortingsregelingen en verzekerings- en beveiligingsproducten. De klant kan voor diensten het nummer 0800-uwjames bellen en komt dan terecht bij een callcenter van waaruit de gewenste dienst wordt geregeld. Ook voor schademeldingen kan de klant contact opnemen met James.
Via de nieuwe service kunnen verzekeringen, reparaties, onderhoud, maar ook het uitlaten van de hond worden geregeld. Deze laatste service wordt verzorgd door SuperServer, die alle diensten voor zijn rekening neemt die geen raakvlak hebben met bouwkundige aspecten. Andere partijen waarmee De Goudse samenwerkt, zijn expertisebureau CED Nomex, Loyalty Profs (bedenker van loyalty-programma’s) en beveiligingsspecialist Essent Domestic Services.
Meer geld, minder tijd
“We richten ons op het grote aantal mensen dat steeds meer geld heeft, maar minder tijd”, zegt marketingmanager Peter Kruyt van De Goudse. “Zij hebben geen zin om tijd te besteden aan dingen die ze niet leuk vinden. Daarom hebben wij voor hen een soort butler geïntroduceerd. Veel van de diensten die we nu aanbieden, waren alleen beschikbaar als employee-benefits. Wij bieden die nu ook aan voor particulieren. Wij willen ons meer gaan profileren als dienstverlener, dan als instantie die geld uitkeert”. De Goudse ziet James in dat kader als het vervolg op de vorig jaar geïntroduceerde Verzuim Manager, een geïntegreerd pakket voor verzuimdiensten en verzekeringen.
Via het intermediair kan de klant zich abonneren op de service. De drie mogelijke abonnementen variëren in prijs van f 75 tot f 249 per kwartaal. De meer uitgebreide abonnementen omvatten naast woningonderhoud, verbouwingen, schadeherstel en kortingen ook installatie van en aansluiting op een beveiligingssysteem.
In eerste instantie wordt James aangeboden in de Randstad. Volgend jaar moet de butler in heel Nederland beschikbaar komen. Kruyt: “Uiteraard willen we in de toekomst ook andere verzekeringsgebieden in de service betrekken, omdat de behoefte daaraan sterk toeneemt. Maar voorlopig beperken we ons tot de woon- en gemaksdiensten”.
De partners van James: v.l.n.r E. Salome (Essent), S. Schmidt (Loyalty Profs), A. Neven (De Goudse), L.A. Beijst (SuperServer) en A. Scheurwater-Renken (CED Nomex).

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.