nieuws

De Amersfoortse heeft de beste telefonistes

Archief

De telefonistes van ASR-dochter De Amersfoortse mogen zich de beste noemen van ons land. Zij kwamen als nummer één uit de bus in een onderzoek gehouden door het bedrijf Teleperformance.

Het telefonisch onderzoek omvatte 115 bedrijven. Daaronder waren de multibrancheverzekeraars De Amersfoortse en Amev en ziektekostenverzekeraars Anova, Ohra en Zilveren Kruis, die aanzienlijk meer telefoonverkeer te verwerken hebben.
Aan de hand van enkele tienduizenden telefoontjes werd bepaald bij welk bedrijf een (potentiële) klant het beste te woord werd gestaan en geholpen. De Amersfoortse scoorde met 6,4 bovengemiddeld op alle criteria, zoals wachttijd, begroeting, productkennis en afsluiting van het gesprek. Zilveren Kruis (5,2) en Amev (5,1) volgden als tweede en derde in de categorie verzekeraars. De Amersfoortse legde met haar eerste plaats beslag op de Grand Prix Customer Service Awards 2000. Ook dingt zij automatisch mee naar de Europese Grand Prix Award, die deze maand in Parijs zal worden uitgereikt.
De Grand Prix Customer Service Awards is dit jaar in de wacht gesleept door de telefonistes van De Amersfoortse.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.