nieuws

DBV-Winterthur wil heldere autopolis

Archief

De Duitse verzekeraar DBV-Winterthur vindt dat verzekerden bij hun autopolis zouden moeten weten welke risicos gedekt zijn en welke niet

Daarom richt DBV-Winterthur zich op transparantie en heeft de verzekeraar zijn huidige tarifering herzien. Bovendien heeft de maatschappij nieuwe voordelige producten geïntroduceerd waarbij de klant zelf kan kiezen voor de polis die aansluit op het meest geschikte risicoprofiel. DBV-Winterthur wil met zijn nieuwe product Auto-Trend stevig de markt van voordelige motorrijtuigverzekeringen instappen. Auto-Trend omvat een 24-uurs schadeservice, een dekkingssom van € 100 mln evenals een hulpdienst waarbij onder meer een pech- en ongevalhulp ter plaatse, berging en wegslepen alsook het ter beschikking stellen van een huurauto inbegrepen zijn. Tegen een meerprijs is bovendien een volledige dekking in het buitenland gegarandeerd. Voor nog meer service kan gekozen worden voor het product Auto-Komfort, dat onder andere volledige dekking in het buitenland biedt en ook geldig is voor bestuurders van huurautos in het buitenland.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.