nieuws

DBV beperkt zich tot kernproducten

Archief

Levensverzekeraar DBV zal zich in 2007 versterkt richten op zijn kernproducten en -processen

“We gaan onze rol in de collectieve pensioenmarkt, de schademarkt en in onze captive Happy Service Verzekeringen kritisch analyseren”, zo kondigde directievoorzitter Jacques van Dijken tijdens de nieuwjaarsreceptie aan. Ook wordt onderzocht hoe bij derden in te kopen zorgproducten in het aanbod van DBV kunnen worden geïntegreerd. Het premievolume van DBV is vorig jaar met 24% gegroeid tot € 585 (472) mln. Ook de winst nam ‘aanmerkelijk’ toe.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.