nieuws

DAS-actie voor detailhandel

Archief

DAS voert tot het eind van het jaar actie voor de auto- en bedrijfspolissen.

De actie is gericht op de detailhandel. Het is de bedoeling dat het intermediair mailings aan geselecteerde klantengroepen stuurt. Deelnemende tussenpersonen krijgen tot het eind van het jaar wekelijks het blad Autoweek en kunnen een workshop ‘verhaal’ bijwonen. Bij de productie geldt het gebruikelijke ‘Polispunten Cadeauplan’ en de topscoorder mag met het hele bedrijf een dagje uit. 00…

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.