nieuws

CZ bestrijdt dure imago

Archief

Zorgverzekeraar CZ is vorige week een grootscheepse wervingscampagne met als thema ‘Gratis’ gestart.

De maatschappij boekte in de afgelopen jaren een bovengemiddelde marktgroei en wil dit graag continueren. Volgens de Tilburgse zorgverzekeraar vinden veel mensen dat CZ een kwalitatief goed product levert en denken daardoor ook dat CZ duur is. Om dit te weerleggen, is een campagne opgebouwd rondom zes foto’s van producten/diensten waarop het etiket ‘gratis’ is geplakt.
De campagne omvat mailings, radiocommercials, een actiepagina op de eigen internetsite en posters voor het intermediair. De radiocommercials zijn in de weken 37, 45 en 50 te horen via zowel regionale als landelijke zenders (waaronder Sky Radio, Radio 538 en Radio 10 FM).
Een van de ‘gratis’-uitingen van CZ.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.