nieuws

Conservatrix wil omzet verdriedubbelen

Archief

Conservatrix wil zijn naamsbekendheid gaan verhogen om daarmee in 2005 tot een premie-omzet van ( 50 mln te kunnen komen. Dat is ten opzichte van 2000 (( 16,3 mln) een verdriedubbeling van de omzet.

Momenteel zijn radiocommercials van Conservatrix te horen, op Radio 1 en 3 en Sky Radio. De pay-off voor de campagne, die verder bestaat uit advertenties in tijdschriften, luidt: “Conservatrix. Leuker leven dan je van plan was”. Volgens de Baarnse verzekeraar hebben de advertenties “een chique uitstraling, maar wel met een knipoog”.
Conservatrix zegt zich op het B-segment onder de consumenten te richten. “We streven naar een positionering die bijdraagt aan het opkrikken van de persoonlijke status, een lifestyle waarmee de doelgroep graag geassocieerd wil worden.”
Spaarplan
De nieuwe campagne gaat gepaard met de vernieuwing van de folderlijn en lancering van de website www.conservatrix.nl. Op die site zijn onder meer de adressen van ruim dertig met Conservatrix samenwerkende tussenpersonen te vinden. Voor tussenpersonen verschijnt voortaan periodiek een nieuwsbrief.
Ten slotte heeft Conservatrix de beleggingsverzekering Het Ideale Spaarplan vernieuwd. Er zijn meer beleggingsfondsen beschikbaar gekomen, er is een aanvullende risicodekking op twee levens mogelijk en het intermediair kan uit meerdere provisievarianten kiezen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.