nieuws

Chatten met adviseur via ‘hypotheekhulplijn’

Archief

Hypotheekklanten kunnen voortaan direct chatten met een adviseur via www.hypotheekhulplijn.nl. De klant komt door middel van het invullen van zijn postcode terecht bij één van de tien aangesloten advieskantoren in zijn eigen regio. Hij kan dan direct in gesprek treden met de adviseur. “Dat heeft echt toegevoegde waarde”, zegt initiatiefnemer Henk Schreuders die ook een […]

Hypotheekklanten kunnen voortaan direct chatten met een adviseur via www.hypotheekhulplijn.nl.

De klant komt door middel van het invullen van zijn postcode terecht bij één van de tien aangesloten advieskantoren in zijn eigen regio. Hij kan dan direct in gesprek treden met de adviseur. “Dat heeft echt toegevoegde waarde”, zegt initiatiefnemer Henk Schreuders die ook een kantoor van de HypotheekCompany in Amersfoort heeft. “Niet alleen voor de klant maar zeker ook voor de adviseur. Binnen vijf minuten is het duidelijk of het maken van een afspraak zin heeft.”

Volgens Schreuders zijn er veel bedrijven op internet actief die zeggen hypotheekleads te leveren. “Maar als je er dan op af gaat, dan blijkt zo’n klant alleen de hoogte van de rente te willen weten. Nu kan de adviseur zelf bepalen of een afspraak zin heeft en hoeft hij geen lead te kopen. Er zijn nog diverse postcodegebieden beschikbaar en nieuwe kantoren kunnen zich nog aanmelden. Voorkeur gaat uit naar deelnemende kantoren met meerdere adviseurs zodat bezetting van de chatfunctie goed kan worden ingevuld.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.