nieuws

CDK zet intermediair in als copywriter

Archief

CDK Bank heeft voor haar nieuwe reclame-campagne, gericht op tussenpersonen, de hulp ingeroepen van het intermediair zelf.

Degenen die samen met de bank een “belangrijk winstpunt” hebben bereikt, worden door de Fortis-dochter uitgenodigd hun ervaringen op papier te zetten. Van de beste inzending wordt een advertentie gemaakt die in de vakbladen komt, met naam en adres van de copywriter. De teksten (maximaal honderd woorden), die beoordeeld worden door een deskundige jury, moeten voor 1 juni binnen zijn.
De campagne is gestart met vier versies geschreven door een reclamebureau.
De eerste zijn van het reclamebureau, daarna moet het intermediair de pen overnemen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.