nieuws

Campagne PGGM moet kloof met klant overbruggen

Archief

‘PGGM. Weet wat je waard bent’. Met deze slogan voert pensioenverzekeraar PGGM in Zeist campagne om de afstand tot de klant te overbruggen. Voor de eerste keer wordt er gebruik gemaakt van tv-spots.

De tv-commercials worden vanaf eind vorige maand uitgezonden en zullen in totaal veertig keer op de beeldbuis te zien zijn. Daarbij is gekozen voor uitzending in drie tijdsblokken van drie weken: eind mei/begin juni, eind september/begin oktober, en medio november/begin december. “De inzet van televisie is vooral van belang om buiten de eigen deelnemers ook anderen te bereiken, zoals partners”, aldus PGGM, die zich primair richt op de sector zorg en welzijn.
Een volgende fase in de campagne is de inzet van advertenties in landelijke vrouwenbladen, zoals Libelle en Ouders van Nu en tijdschriften in de sector zorg en welzijn, waaronder het CFO-blad en Verpleegkunde Nieuws. Ook de eigen media, met name het lifestyleblad Eigen Tijd, zullen worden benut. De printcampagne is vorige week van start gegaan.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.