nieuws

Campagne Europeesche bliksemsnel gemaakt

Archief

De lopende advertentiecampagne van de Europeesche onder de vertrouwde slogan ‘Plezier verzekerd’ is – dankzij internet – bliksemsnel gemaakt.

Via internet werd binnen de kortste keren een producent op Mallorca gevonden, waar de opnames voor de campagne zijn gemaakt. De foto’s werden via internet doorgestuurd naar het Haarlemse communicatiebureau Bite om daar vervolgens beoordeeld en goedgekeurd te worden.
De advertentiecampagne kon zo binnen vier dagen geregeld worden. De advertenties verschijnen deze maand nog in de belangrijkste consumentenbladen over caravans, motoren, watersport en reizen.
Overigens heeft de Europeesche haar tussenpersonen met hun relaties uitgenodigd mee te denken over een nieuwe invulling van de campagne. De winnaar kan rekenen op een reischeque van f 5.000. Is dat een klant, dan krijgt ook de tussenpersoon een reischeque.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.