nieuws

Britse verzekeraars moeten meer investeren in kennis en kunde personeel

Archief

Geen daden, maar woorden

Zo kan de opstelling van verzekeraars worden aangemerkt als het om investeren in kennis en kunde van hun personeel gaat. Terwijl maar liefst 86% van de leidinggevenden een direct verband ziet tussen meer vakgericht getraind personeel en winstgevendheid en 91% van mening is dat de verzekeringsindustrie hierin meer moet investeren, doet slechts 27% van de verzekeraars dat. Tegelijkertijd verwacht de Britse werkgeversorganisatie CBI dat verzekeraars nog meer administratieve banen zullen overhevelen naar goedkope lonen-landen. Hoewel het probleem van het vinden van goede krachten ook hierbij een rol speelt, wordt deze exodus vooral ingegeven door het streven naar kostenbeheersing.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.